29.00 zł

- 6 lekcji
- 1 testów
Przedsiębiorstwa społecznie odpowiedzialne ukierunkowane są na działania prospołeczne. Nacisk kładziony jest na eliminowanie i wstrzymanie wszelkich działań szkodliwych społecznie – nawet w przypadku, kiedy generują one duże korzyści dla podmiotów gospodarczych. Motyw zarobkowy nie znajduje się w centrum zainteresowania kierownictwa, gdyż skupiają się na podejmowaniu takich działań, które będą zapobiegać i likwidować wszelkie przejawy generujące negatywne zjawiska społeczne. Biznes ma więc rolę kreującą właściwe postawy i społeczny dobrobyt.
Słowa kluczowe:
szkolenie CSR, CSR szkolenie, szkolenie z CSR, szkolenie z CSR przez internet, szkolenie online CSR, szkolenie przez internet CSR, efektywność, zarządzanie, szkolenie CSR online, szkolenie CSR przez internet, szkolenie efektywność online, szkolenie zarządzanie online, szkolenie online efektywność, szkolenie online zarządzanie, szkolenie efektywność przez internet, szkolenie zarządzanie przez internet, szkolenie przez internet efektywność, szkolenie online przez internet, szkolenie online Wpływ koncepcji CSR na wizerunek firmy, szkolenie przez internet Wpływ koncepcji CSR na wizerunek firmy, szkolenie Wpływ koncepcji CSR na wizerunek firmy online, szkolenie Wpływ koncepcji CSR na wizerunek firmy przez internet
[szacunkowa objętość koło 68 000 znaków ze spacjami]
-
- 1 CSR. Definicja przedsiębiorstwa społecznie odpowiedzialnego
- 2 CSR. Historia rozwoju koncepcji biznesu społecznie odpowiedzialnego
- 3 CSR. Bariery i ograniczenia koncepcji biznesu społecznie odpowiedzialnego
- 4 CSR. Przesłanki i cechy koncepcji biznesu społecznie odpowiedzialnego
- 5 CSR. Zalety i wady wdrożenia koncepcji biznesu społecznie odpowiedzialnego
- 6 CSR. Przykłady firm CSR stosujące koncepcje biznesu społecznie odpowiedzialnego
- Test do szkolenia Wpływ koncepcji CSR na wizerunek firmy
0,00 average based on 0 ratings
5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%
29.00 zł